Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang :) Trimaz singgah blog Iz ^^ Tinggalkan jejak yaw! ;D

Projek kayu yang paling best!

Projek kayu yang paling best? Eh, sawankah anda ini? hehehe
Semalam #Sabtu# ada kelas "tambahan" senang cerita ada kelas untuk siapkan projek kayu. Hohoho.. bangga kot dekat nak siap! Penuh dugaan dan cabaran nak siapkannya. Macam mana tu? 

Alkisah, Iz bersama dengan rakan-rakan Iz buatlah kerja memotong kayu itu ini dan lain-lain. Kayu siap dipotong! Apa lagi jom memaku! yeah!!! Mood Iz terlebih rajin sampai projek Yugi jadi siap! Hohohoho.. Projek sendiri pe cer? Er..

Masa nak memaku.. 
Tap..tap.. tap.. haddoy!! Husih.. perit!!! Terketuk jari sendiri! pergh best gilalah! tabik spring!!!
pengajaran: Bacalah bismillah dahulu sebelum melakukan apa-apa kerja.

Masa nak mengikir kayu..
Zas..zas..zas auuww!!! Kuku den.. huhuhu bercorak!
pengajaran: Berhati-hati ketika menggunakan peralatan tajam.

Jari dah ada kesan. Kuku lagilah.. Iz pun "menyembuhkan hati" yang "suka" ini dengan mengambil gambar rakan-rakan secara sponton! Konfem kena marah ni.. XD
*klik gambar kasi besar


Yugi syelek sampai ke jari?

sorok muka ek..

silalah buat..

telitilah tu..

projek kami!

gambar gelap..

meh sini aku pegangkan kata Yugita

tudung ungu!

3 al-hayyan

zas...

cikgu mengajar..

ni cikgu buat.. cantik!

yang kanantu Yugita punya.. kiri Iz punya .. mana best?

Paku berkarat..

Duk possing ya kau!

Assalamualaikum! :)


2 ulasan: