Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ;D

Berakhir sudah exam!

Assalamualaikum dan salam sejahtera, hari ini pelajar2 yang sekolah pagi *not petang* telah mecapai tahap... MERDEKA!!!
heheheh.. apa punya ayat.. esok cuti!!! tapi... T_T kertas sejarah dah dapat dah markah T_T C- isk3... Cik Gee lagi kesian dari B ► C isk3.. napelah ade wat pembetulan jawapan? Cik Syeera dapat A- ... diew sorang je dapat A... kami? isk3.. dugaan..

sempena meraikan hari kemerdekaan exam ini.. saya..dah buang lagu art yang lagi ntah pahpeh ar! ^^


tu lukisan kat folio BM... teruk an? an? kalau Cik Bee punye lawa... kelemahan... 
Hari ini juga saya... bagi pinjam novel kat kawan2 saya *tu pon nak citer ka?*  

ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cik Fie.. mne buku "Gila-gila PSP" aku? ha? dah separuh abad ko pinjam... gr...

kepada blogwalking yang ternampak post ni saya harap anda tak muak.. *jap pe yang dimerepekkan ni?*
da~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan