Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang :) Trimaz singgah blog Iz ^^ Tinggalkan jejak yaw! ;D

Facebook: How to create album (banyak gambar)

Assalam.. kepada azmiera di sana... anda dah ade wat 1 eh silap banyak album tp x tau nak wat banyak gambar an?
okey.. ni ha stepye..


kan dah sampai step ni.. nak ambik gambar banyak2 cm ni ek..


ni gne photoscape sebab ^^
okey2.. kan kat keyboardkan ade tu kn? tekan Ctrl tu sampai tetikus gerak ke arah gambar yg dikehendaki..


jadi macam ni.. INGAT jangan lepaskan kalau x ghaib semuanye..

lepas tu buat macam biasa.. kalau x bleh gak.. kne wat secara movie ni ^^
kredit : saya!!! ^^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan