Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang :) Trimaz singgah blog Iz ^^ Tinggalkan jejak yaw! ;D

Spm Suka Seksa Saya

Assalamualaikum, kalau jawab sayang, kalau tak jawab kau siapa? :P

doodle tara jadi lai-lai malas punya hal :)
Jyeah, bulan 3! Hai bulan 3! *tabiat generasi sekarang* MASA? apa itu MASA? menurut kefahaman Iz, MASA itu sesuatu yang menentukan corak kehidupan kita sama ada baik atau kureng baik. Nampak tak merapu tu? Hek..

Tahun ni Iz kena berbaik-baik dengan MASA. Iz tak suka dengan MASA yang singkat. MASA yang panjang. dan lain-lain. Iz nak ngam-ngam soi je *banyak songeh kau xD*

Hari Isnin : balik pukul 3.00 PM, pergi tuisyen Matematik 3.20 PM, balik rumah 5.40 PM, buat assignment 9.00 lebih PM. rehat? ya Allah.. rasa macam nak mati je.. no rest. :'( Sedih tahu tak? Minggu lepas, menangis Iz balik sebab kelas akaun cikgu lepaskan 'awal' sangat. Dengan tak makan lagi, balik rumah makan macam tak pernah jumpa makanan ala-ala sesat di hutan belantar dalam  tempoh yang sungguh lama. Tapi Alhamdulillah, Cikgu Shahizan kasi buat tuisyen hari Selasa. Yahooo!! Ya Allah.. syukur alhamdulillah :') Terima kasih ya Allah..

Hari Selasa : macam itulah :)

Hari Rabu : Iz sayang grup Iz. Maharani Saujana. ;D

Hari Khamis : Iz, Syakila, Afiq & Azhan tuisyen akaun dengan Cikgu Razak! serius! best! best betul Iz dijadikan mangsa bahan lawak TT^TT tahu la Iz ni kadang-kadang sengaja menyerlahkan ke'blur'an tu. Ceit!! -,-

Hari Jumaat : Tuisyen Add Math dengan Cikgu Shahizan. Nampak anak dia yang kecik-kecik comey lote argh!! rasa nak telan je dia orang ni! Bhahaha. xD Kecik je. Geram. Yang Awe plak suka meriuhkan keadaan. Apapun boleh :)

Demi SPM tahun ini. Tidak mengapa. Tidak!!! huah!!! TTT O TTT
Sedar tak sedar tu semua luahan hati Iz. Kan? Hehehe.. biarlah.. tak mati pun orang baca satu abjad. :)
Assalamualaikum! Assignment! Here I come!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan